Tivar PBF
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
Tivar PBF

Rozwiń państwo i zdobywaj inne w świecie Tivaru!
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Królestwo Moczarów Dendarred

Go down 
2 posters
AutorWiadomość
CzornyZimniok




Liczba postów : 26
Join date : 23/02/2015

Królestwo Moczarów Dendarred Empty
PisanieTemat: Królestwo Moczarów Dendarred   Królestwo Moczarów Dendarred Icon_minitimePon Lut 23, 2015 8:47 pm

Nazwa nacji: Królestwo Moczarów Dendarred (KMD)

Rasa/rasy: Splugawione Elfy 30%, Karry 30%, Kultyści 40%

Ustrój: Teokracja- państwem rządzi Ka’zchin,III Nekromanta Po Zdobywcy Lasu (NPZL), namiestnik mrocznego boga-górnika Arredera . Sprawuje on rządy absolutne. Nie istnieje żadne prawo, oprócz praw, nadanych przez Arredera- najszlachetniejszymi rzemiosłami są te, które w jakiś sposób zajmują się Durannitem, żaden kultysta nie może wydobywać spod ziemi nic prócz Durannitu, kultyści nie mogą się nawzajem zabijać, okradać, ani niesprawiedliwie pomawiać, wszyscy muszą słuchać woli kapłanów, a każdy kapłan swoich przełożonych, przy czym najwyższym kapłanem jest NPZL.

Model ekonomiczny: Większość kultystów zajmuje się górnictwem, (wydobywają tylko i wyłącznie Durannit, resztę minerałów zostawiając splugawionym elfom), obróbką żywego drzewa lub Durannitu. Durannit jest niezwykle trwały, trwalszy od żelaza, więc wyrabiają z niego broń i zbroje, a jego ruda wygląda jak czarne kryształy, co daje pole do popisu jubilerom. Poza tym, nieliczni zostają handlarzami. Żywność dla kultystów zdobywają splugawione elfy, które trudnią się rolnictwem i myślistwem, a także są zatrudniane na budowach i w kamieniołomach

Kultura: Kulturę oddzielnie wykształciły społeczeństwa ghuli, splugawionych elfów, oraz kultystów. Kultura ghuli nie jest specjalnie skomplikowana. Dominują najsilniejsze osobniki, w ciepłej porze roku samce śpiewają „pieśni” godowe i walczą o samice. Raz na jakiś czas w rodzi się nerdred, olbrzymi ghul, wszystkie osobniki świętują wtedy. Splugawione elfy kładą wielki nacisk na łucznictwo i posługiwanie się nożami. Od dziecka uczą się strzałów i rzutów nożem do tarczy. Poza tym jednak nie mają zbyt rozwiniętej kultury, ze względu na podległość kultystom. Kultura kultystów kręci się wokół wiary- przestrzegają kodeksu Arredera, bardzo szanują górników i rzemieślników zajmujących się obróbką Durannitu. Wznoszą czarne katedry ku chwale Arredera, oraz Kolosea, w których odbywają się uwielbiane przez nich walki karrów.

Podział społeczeństwa: Na pierwszym szczeblu drabiny społecznej stoi NN władca kraju, namiestnik mrocznego boga-górnika Arredera na ziemi. Za nim stoją kapłani tegoż boga, po nich górnicy, następnie kowale, metalurgowie, i inni ludzie trudniący się obróbką Durannitu, po nich żołnierze, po nich kupcy i rzemieślnicy nie obrabiający Durannitu, następnie splugawione elfy, oraz karry, całkowicie podległe kultystom. Najniżej w hierarchii są niewolnicy z innych ras.
Cechy społeczeństwa: Usposobienie mieszane, najważniejsza wartość- wiara, specjalizacja- rzemiosło

Wierzenia: Kultyści wierzą w Arredera mrocznego boga-górnika, zaborcze bóstwo, które nie dopuszcza heretyków i niewiernych na swoim terenie, ani nie dopuszcza innych bóstw do panteonu. Wierzą także w cały szereg demonów, podległych Arrederowi. Atrybutami Arredera są kilof i sztaba Durannitu, dlatego kultyści wydobywają wyłącznie Durranit, a innymi minerałami zajmują się niewolnicy. W KMD nie obowiązuje też rzadne prawo, oprócz kodeksu Arredera.

Historia: Niegdyś na terenach, na których leży teraz KMD, rosła wiekowa puszcza. Ludzie żyli w niej pospołu z leśnymi elfami i drzewcami. W środku lasu biło pradawne źródło, dzięki któremu drzewa zamieniały się w drzewce. Dookoła źródła stały czarne skały, uznawane przez mieszkańców lasu za demoniczne. Leśny lud nie wytykał nosa poza swoją puszczę, i nie mieszał się do zewnętrznych konfliktów. Później  jednak do lasu przybył lud kultystów mrocznego boga-górnika Arredera. Szukali oni czarnych skał, takich jak te przy źródle, nazywali je Durannitem. Minerał ten był dużo wytrzymalszy od metalu, kultyści wyrabiali z niego broń, zbroje, i inne metalowe przedmioty. Początkowo chcieli oni jedynie handlować z tubylcami, kiedy jednak dowiedzieli się o złożach wokół źródła, natychmiast ruszyli do ataku. Mroczne czary ich przywódcy splugawiły źródło, a po wypiciu wody z niego elfy zmieniły się w splugawione elfy, ludzie w karry, istoty białoskóre, bezwłose, wiecznie zgarbione, a kulturą oraz inteligencją przypominające niezwykle prymitywnych ludzi. Wszyscy stracili wolną wolę, i stali się niewolnikami mrocznej mocy nekromanty. Drzewce przestały wyrastać na moczarach, nadal jednak rośnie tam żywe drzewo, które pięknie śpiewa lub opowiada niesamowite historie.  Nad źródłem, którego wody były teraz mętne i żółtawe, kultyści założyli kopalnię Durannitu, dookoła której wyrosło miasto. Z czasem przerodziło się one w tętniącą życiem metropolię.

Władca/organ rządzący: Ka’zchin, III Nekromanta Po Zdobywcy Lasu (NPZL), namiestnik mrocznego boga-górnika Arredera , mistrz magii, pobożny.

Ważne osobistości: Najwyższy (zaraz po NPZL) kapłan Arredera Kerwered, dowódca wojsk Margorred

Heros Kalin`darred splugawiony elf, najlepszy spośród jeźdźców nerdredów, a przy tym doskonały dowódca. Jako jedyny z jeźdźców nie nosi kurtki z karrowej skóry, ale Duranitową zbroję. Jego nerdred także jest opancerzony. Zamiast miecza i lekkiej lancy używa on kopii oraz Durannitowej buławy.

Militaria: Banda karrów- motłoch, liczebność 500
Królestwo Moczarów Dendarred Plik:Ghule
Po prostu banda tresowanych karrów, za zbroję służy im niezwykle twarda skóra.

Mroczni łucznicy- zawodowi, liczebność 200
Królestwo Moczarów Dendarred Topic
Splugawione elfy uzbrojone w łuki i noże, w czarnych kurtkach ze skóry karrów.

Piechota kultystów- zawodowi, liczebność 200
Królestwo Moczarów Dendarred &h=256&w=256&tbnid=SBE_x95xG-qzTM:&zoom=1&docid=fsQjVPya1lR2XM&ei=wIPrVM-RDcfjaqz0gcgN&tbm=isch&ved=0CIgBEDMoXjBe
Ubrani w Durannitowe zbroje, oraz Durannitowe maski. Walczą mieczami, a do rąk mają przymocowane szpikulce.

Akolici kultystów- zawodowi, liczebność 100
Królestwo Moczarów Dendarred &h=256&w=256&tbnid=PN7rjQCiFsPAMM:&zoom=1&docid=h_TYdH8IeWtY4M&ei=_ILrVNTeHsKxabyJgJgM&tbm=isch&ved=0CCUQMygdMB04ZA

Akolici potrafią podnosić morale własnych oddziałów, a także zasiewać strach w sercach przeciwników. Kontrolują oni też mroczną energię, z której formują eksplodujące kule oraz błyskawice.

Jeźdźcy nerdredów- zawodowi, liczebność 200
Królestwo Moczarów Dendarred Darksiders-2-review-into-the-light&h=300&w=405&tbnid=PRf-tzTSTSW7VM:&zoom=1&docid=xcQdChTPzFMBUM&ei=JYPrVKKQN8fSaJnggbAF&tbm=isch&ved=0CG4QMygvMC8
Splugawione elfy chwytają nerdredy i tresują je, aby na nich jeździć. Ubrane w czarne kurtki z karrowej skóry, walczą lekkimi lancami, a dodatkowo do pasa przypasują miecze.

Młociarze kultystów- elita, liczebność 50
Królestwo Moczarów Dendarred Zwyczajni-niezwyczajni-sesja-vt70860
Kultyści ubrani w ciężkie, durannitowe zbroje, oraz durannitowe maski. Walczą durannitowymi, ciężkimi, dwuręcznymi młotami.

Nekromanci- elita, liczebność 10
Królestwo Moczarów Dendarred Nekromancja
Zsyłają zarazy, kwaśne deszcze, i wszelakie inne nieszczęścia. Potrafią kontrolować naprawdę duże ilości mrocznej energii.

Zastosowanie magii: mieszana, kultyści bardzo często korzystają z magii

Klimat: Bagienny, ciepły i wilgotny

Charakter państwa: kontynentalny


Ostatnio zmieniony przez CzornyZimniok dnia Wto Lut 24, 2015 10:16 pm, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry Go down
Umrzyk
Admin
Umrzyk


Liczba postów : 279
Join date : 18/02/2015
Age : 27

Królestwo Moczarów Dendarred Empty
PisanieTemat: Re: Królestwo Moczarów Dendarred   Królestwo Moczarów Dendarred Icon_minitimePon Lut 23, 2015 9:40 pm

Podanie odrzucone.

Powód: rasy demonopodobne/aniołopodobne/nieumarłe.

Pozdrawiam.
Powrót do góry Go down
https://tivar.forumpl.net
CzornyZimniok




Liczba postów : 26
Join date : 23/02/2015

Królestwo Moczarów Dendarred Empty
PisanieTemat: Re: Królestwo Moczarów Dendarred   Królestwo Moczarów Dendarred Icon_minitimeWto Lut 24, 2015 9:15 am

Poprawione. Władca nie jest już nieumarły, heros zmieniony.
Powrót do góry Go down
Umrzyk
Admin
Umrzyk


Liczba postów : 279
Join date : 18/02/2015
Age : 27

Królestwo Moczarów Dendarred Empty
PisanieTemat: Re: Królestwo Moczarów Dendarred   Królestwo Moczarów Dendarred Icon_minitimeWto Lut 24, 2015 2:44 pm

A ghule to pachnące elfy?
Powrót do góry Go down
https://tivar.forumpl.net
CzornyZimniok




Liczba postów : 26
Join date : 23/02/2015

Królestwo Moczarów Dendarred Empty
PisanieTemat: Re: Królestwo Moczarów Dendarred   Królestwo Moczarów Dendarred Icon_minitimeWto Lut 24, 2015 5:56 pm

Ghule nie są nieumarłe. Muszę jeść, spać, i odpoczywać jak inne rasy.
Powrót do góry Go down
Umrzyk
Admin
Umrzyk


Liczba postów : 279
Join date : 18/02/2015
Age : 27

Królestwo Moczarów Dendarred Empty
PisanieTemat: Re: Królestwo Moczarów Dendarred   Królestwo Moczarów Dendarred Icon_minitimeWto Lut 24, 2015 6:06 pm

Coś podobnego.. chyba mamy inne wyobrażenie ghuli. Ale radzę zmienić po prostu zmienić ich nazwę.
Powrót do góry Go down
https://tivar.forumpl.net
CzornyZimniok




Liczba postów : 26
Join date : 23/02/2015

Królestwo Moczarów Dendarred Empty
PisanieTemat: Re: Królestwo Moczarów Dendarred   Królestwo Moczarów Dendarred Icon_minitimeWto Lut 24, 2015 6:38 pm

Nazwa zmieniona.
Powrót do góry Go down
Umrzyk
Admin
Umrzyk


Liczba postów : 279
Join date : 18/02/2015
Age : 27

Królestwo Moczarów Dendarred Empty
PisanieTemat: Re: Królestwo Moczarów Dendarred   Królestwo Moczarów Dendarred Icon_minitimeWto Lut 24, 2015 9:10 pm

Dobra, zmień nazwę hera na mniej przypominającą Kael'thasa i będzie akcept.
Powrót do góry Go down
https://tivar.forumpl.net
CzornyZimniok




Liczba postów : 26
Join date : 23/02/2015

Królestwo Moczarów Dendarred Empty
PisanieTemat: Re: Królestwo Moczarów Dendarred   Królestwo Moczarów Dendarred Icon_minitimeWto Lut 24, 2015 10:19 pm

Poprawione.
Powrót do góry Go down
Umrzyk
Admin
Umrzyk


Liczba postów : 279
Join date : 18/02/2015
Age : 27

Królestwo Moczarów Dendarred Empty
PisanieTemat: Re: Królestwo Moczarów Dendarred   Królestwo Moczarów Dendarred Icon_minitimeWto Lut 24, 2015 10:28 pm

Akcept.

Modyfikator:

Plugawe bagna - z racji przystosowania istot Dendarredu do bagiennego terenu, przy toczeniu walk na tych terytoriach królestwo zyskuje dużą przewagę nad wrogiem.

Stawka utrzymania armii: 25%

Heros:

Kalin'darred - gdy ten bohater dowodzi oddziałami kawalerii, ich skuteczność znacząco się zwiększa.
Powrót do góry Go down
https://tivar.forumpl.net
Sponsored content





Królestwo Moczarów Dendarred Empty
PisanieTemat: Re: Królestwo Moczarów Dendarred   Królestwo Moczarów Dendarred Icon_minitime

Powrót do góry Go down
 
Królestwo Moczarów Dendarred
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Królestwo Tozgiru
» Królestwo Vaaleardu- Fogler

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Tivar PBF :: Sprawy techniczne :: Rekrutacja-
Skocz do: