Kiedy już aspirujący do tytułu mistrza świata i okolic użytkownik zostanie zaakceptowany przez administrację, ma za zadanie stworzyć następujące tematy w swoim podforum:
UWAGA: NIE ZAPOMNIEĆ O KOMENDZIE HIDE PODCZAS TWORZENIA DZIAŁÓW. BO NOGI Z DUPY POWYRYWAM.1. Skarbiec - Kod:
-
[hide]
[size=12]1. Skarbiec[/size]
Skarbiec: <Ilość środków finansowych, którą dysponujemy, uzupełnia administrator>
Dochody: <Ilość pieniędzy wpływająca do naszego skarbca>
Rozchody: <Ilość pieniędzy wypływająca z naszego skarbca>
Zysk łącznie: <Różnica dochodów i rozchodów>
[size=12]2. Zyski[/size]
Przykładowe przedsięwzięcie: <Tutaj wpisywana jest ilość pieniędzy, która wpływa do skarbca dzięki przedsięwzięciu.>
[size=12]3. Straty[/size]
Przykładowa strata: <Podobnie jak wyżej, tyle że ze pieniądze wypływają ze skarbca.>
[size=12]4. Modyfikatory[/size]
Przykładowy modyfikator: <Nie trzeba tłumaczyć. Uzupełnia administrator.>
[/hide]
2. Militaria - Kod:
-
[hide]1. Liczebność armii
a) Formacja 1:
b) Formacja 2:
c) Formacja 3:
Inne: <Na przykład modyfikatory. Ewentualnie jakieś zastrzeżenia od GM'a.>
2. Rozmieszczenie armii:
<Tutaj należy wypisywać gdzie i jak nasze armie są rozmieszczone. Jeśli nie wypełni się tego działu a dysponuje się siłami zbrojnymi, zakłada się że cała armia znajduje się w stolicy.>
[/hide]
Nie ma limitu na ilość formacji; ogranicza was tylko wyobraźnia.
3. Działania i wydarzeniaOpisujemy swoje działania związane właściwie ze wszystkim poza dyplomacją i handlem z innymi nacjami. Po utworzeniu wszystkich tematów, dane państwo otrzymuje wydarzenie startowe od Mistrza Gry.
SZPIEGOSTWO TEŻ ROBIMY TUTAJ.4. AdministracjaUWAGA: TEMAT ADMINISTRACJA TWORZY MISTRZ GRY. GRACZ NA OTRZYMANEJ MAPCE UMIEJSCAWIA MIASTA-STOLICE SWOICH PROWINCJI, NAZYWA PROWINCJE I CHARAKTERYZUJE JE.Pełna mapa naszego państwa, wraz z opisanym podziałem administracyjnym, charakterystycznymi cechami dla prowincji wraz z zaznaczonymi ważniejszymi miastami (UWAGA! JEDNA PROWINCJA = JEDNO MIASTO-STOLICA) oraz stolicą.
WAŻNE: W tej edycji Tivaru administracja losuje położenie gracza na świecie, biorąc pod uwagę opisany w podaniu klimat oraz charakter (wyspiarski/kontynentalny) państwa. Po wklejeniu przez admina nieopisanej mapki, gracz bierze się do roboty i nazywa dane mu prowincje, dodając w/w miasta i samą stolicę.
5. InformacjePełna nazwa państwa: <raczej wiadomo.>
Władca: <raczej oczywiste. Należy wypisać również jego cechy.>
Cechy społeczeństwa: <wystarczy skopiować ze swojego podania>
Punkty herosów: <domyślnie zero>
Punkty handlu: <na start 2, chyba że z Twojego podania wyniknie inaczej.>
Punkty zaopatrzenia:<na start 2, chyba że z Twojego podania wyniknie inaczej.>
Poparcie społeczne: <uzupełnia administrator na podstawie podania.>
Dominująca wiara: <Raczej wiadomo. Może się zmienić wraz z czasem.>
Inne wiary: <opcjonalnie. Zmienia się wraz z upływem czasu.>
Skład rasowy i narodowościowy: <raczej wiadomo o co chodzi. Proszę uzupełniać na podstawie swojego podania. Może się zmienić wraz z upływem czasu.>
6. Handel - Kod:
-
[hide]
[size=12]1. Zawarte szlaki handlowe[/size]
a) Przykładowy szlak handlowy: <nazwy państw uczestniczących> <typ szlaku jednostronny/dwustronny> <dochód> <Punkt handlowy, który został na to przeznaczony>
b) <j.w>
c) <j.w>
[size=12]2. Nasze embarga[/size]
<Wypisane są tutaj nacje na które narzuciliśmy embargo handlowe.>
[size=12]3. Embarga nałożone na nas[/size]
<raczej oczywiste.>
[size=12]4. Całkowity zysk z handlu:[/size] <właśnie tutaj wypisuje się całkowity zysk.>
[/hide]